koupim notebook

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 22 13:31:47 CET 2007

Zdravicko
Diky me sikovnosti mi vypadl pri manipulaci z brasny notebook a letel 6
metru vzduchem jako ptacek az padl na tvrdou zem :-)
Jednalo se o compaq presario1200.
Disk je ok, lcd taky mirne rozbity -otriskane rohove plasty a tak.
Spadl minule Vanoce, byla v nem nova baterie a fungoval bez problemu az
do ted.
Bohuzel ted jaxi uz nechce najet a ja bych potreboval vedet jake jsou
moznosti mit neco funkcniho.
Ma nekdo stejny model ze ktereho bych mohl dat neco fukcniho od kupy ?
Z meho se da pouzit HDD, PAMET , LCD.
Pripadne muze me nekdo nabidnout jakykoliv notebook na kterem pofici
winshit XP a bude mit PCMCIA slot pripadne navic ethernet ?
Mam to jen na mereni v terenu a jelikoz je to 3 ti kus ktery dodychal
pri mereni , proto prosim o nabidky pouze starsich pouzitelnych pro
tento ucel.
Dekuji
LK