Navrzeni integracniho clanku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 20 18:35:25 CET 2007

Ja verim, ze to odpovida teorii, ale abych se priznal tak na tohle jsem
opravdu tupej. :-(

Co se tyka vzorkovani tak si nelze vybirat, tedy takto je volitelny, ale
vubec to nesouvisi s tim jak se bude generovat ten prubeh.

Jinak receno - je to defacto preladitelny generator sinusu s pevne
nastavenym krokem - krokovani je jedno z nasledujicich 90, 45, 22.5,
11.25, 5.625 a 2.8125 stupne. S tim, ze generator jede i ve statickem
rezimu - muze zastavit a drzet napeti, na kteremkoliv z uhlu. Sinusovky
je jen pulka, protoze znamenko je generovano zvlast.

Znova jsem to propocital co vlastne potrebuji a frekvence se pohybuje od
0 do 750Hz (kdyz pocitam jako periodu celeho signalu dve pulvlny).

Cele je to spis asi na nejake prog. pole nebo DSP procesor, ale porad
doufam, ze to stihnu vse uridit na urovni normalniho MCU i za cenu, ze
pouziji tu 48MHz verzi.

Radek Vicek