Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Listopad 18 21:00:10 CET 2007

.....nechci to tu dal rozvadet, ale ja to pochopil tak, ze mam na kopec
dat pasivni retranslaci a vic chodit do kostela aby to fungovalo....
Ne nechci si z toho dělat strandu, ale necekal jsem, ze se ta diskuse
takhle zvrtne... :-(