Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Listopad 17 01:10:11 CET 2007

Pokial mam skusenosti s autobateriami, tak pod 0st Celzia ich
"vykonnost" rychlo klesa (proste nie su schopne dodat prud a aj po
ohriati ten naboj v nich uz nie je). Pokial viem, pri 70-100cm hlbky v
zemi je uz teplota konstantna. Nie je to ziadna slava, cca 6-7st, ale v
zime lepsie ako prizemny nocny mraz. Nestalo by za to vykopat jamu, tu
baterku tam vlozit v nejakom obale a zasypat?

miro

http://www.yahoo.com/r/hs