Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Listopad 16 22:40:46 CET 2007

Nekde jsem slysel, ze na ucinost clanku ma vliv teplota ve ktere maji
pracovat. nedalo by se s timhle nejak pohybat? Netusim, jak velky ten
vliv je ani kde to mate dane, ale mozna by mohlo pomoci ty panely dan
za nejake to okynko a okoli panelu obarvit na cerno aby se co nejvice
zahrivalo... Je to jen takova brainstormingova myslenka, tak me za ni
nekamenujte....