Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Listopad 16 23:07:51 CET 2007

Bez jakekoliv elektroniky? Je tam ale alespon dioda mezi AKU a
slunecnim panelem, ne? Pokud ne, tak ji tam dejte, protoze co jsem kde
cetl o techto zapojenich, tak je vzdy potreba zabranit spetnemu
vybieni aku do clanku v pripade, ze neni svetlo. Dioda je sice pomerne
spatne reseni a existuji i lepsi zapojeni, ale