RE: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Listopad 16 22:36:51 CET 2007

> Panel  rovnou bez jakékoliv elektroniky nabíjí akumulátor
> 12V/42Ah.  To wifi zařízení bere cca 180-250 mA z 12V .

Ted na to koukam jeste jednou. Neni problem prave toto? Slunecni panel se
chova jako strasne mekky zdroj zatimco oloveny akumulator je poradne tvrdy
zdroj. K prenosu maxima energie dojde, jsou-li vnitrni odpory panelu a
spotrebice totozne. IMHO by tomu vyrazne pomohla nejaka elektronika,
inspiraci hledejte u takovych tech ruznych soutezi se solarnimi vozitky,
ktera maji za cil na presne dane mnozstvi svetla dojet co nejdale.

Jakub Serych