přehrávač s VGA out

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Listopad 16 20:08:54 CET 2007

Mrknete na
http://www.sencor.cz/spotrebni-elektronika/Audio/Microsystem/SHC_XD020.aspx

dost Vasich pozadavku splnuje

> rozumná cena (max kolem 1500kč)

tento ne, da se koupit asi o 700,- draz i kdyz doporucena cena je pres
3.000kc

> VGA výstup (nemáme tv, jen monitory)

vyzkouseno ale monitor musi umet 50Hz

> zvládne přehrát: nero digiral, mp4 iso, divxultra, divx3.1x, divx4..6,
> xvid, mp3, mp3pro, wma (ogg)

mp3, divx a xvid zvlada, ogg taky ale nikde o nem nenajdete zminku,
ostatni nevim a myslim ze mp4 iso ano.

> umí GMC a další poměrně důležité drobnosti co se vyskytují ve věcech z
> internetu

netusim oc jde...

> má dost velkou operační mapěť aby když se tam dá dvd plné mp3 (2000
> souborů), jich neukázal jen půlku ale opravdu všechny ikdyby měl při
> procházení adresářů kvůli tomu šoupat laserem a načítání mělo trvat
> několik minut.

Netusim protoze tolik souboru jsem nezkousel ale zatim jsem si zadneho
problemu nevsiml.

> načte mp3 z dvdčka

ano

> zvládne zobrazit i velikánské fotky

2560x1920 jpeg ano

> USB z kterého načte i HDD (a pokud bude mít sloty na karty tak budu rád)

USB ma ale zkousel jsem pouze flasku, slot ma SD a mozna i MMC ale
zkousel jsem jen SD.

> zvládne přehrát titulky s jiným názvem než film

nevim co myslite, pokud mate
film.avi
film.czech.srt
film.english.srt
nebo
film.srt a film.sub
muzete si z nich vybirat pri prehravani ale nemate je pojmenovany ale
pouze ocislovany.

> má slušný obraz i zvuk (ten náš měl audiofilské převodníky ale na
> stařičkou aiwu XC700 teda nedosáhly)

To bude horsi, obraz ok, zvuk neni problem a bedny jsou "drevo" ale ve
zvuku je slaby brum, melo by pomoci odruseni (pred casem to tu nekdo
resil pro neco podobneho tusim od LG) ale kvuli zaruce jsem to neresil.

> a nemusí mít zrovna mechaniku která skoro nic nepřečte a je nespolehlivá

Cte v pohode ale zivotnost nevim, mame to teprve od cervence.

No a pochopitelne ma i dalsi minusy jako treba absence audio vstupu,
nejakych chyb FW ktery navic nejde upgradovat jinak nez v servisu...

Pavel