přehrávač s VGA out

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Listopad 16 14:33:02 CET 2007

Dobrý den,

odešel nám přehrávač na dvd a internetové filmy. Hledám tedy náhradu protože
dotyčný kšeft neopravuje, jen vrací peníze (přehrávač už nemají)

Požadavky:

rozumná cena (max kolem 1500kč)

VGA výstup (nemáme tv, jen monitory)

zvládne přehrát: nero digiral, mp4 iso, divxultra, divx3.1x, divx4..6, xvid,
mp3, mp3pro, wma (ogg)

umí GMC a další poměrně důležité drobnosti co se vyskytují ve věcech z
internetu

má dost velkou operační mapěť aby když se tam dá dvd plné mp3 (2000
souborů), jich neukázal jen půlku ale opravdu všechny ikdyby měl při
procházení adresářů kvůli tomu šoupat laserem a načítání mělo trvat několik
minut.

načte mp3 z dvdčka

zvládne zobrazit i velikánské fotky

USB z kterého načte i HDD (a pokud bude mít sloty na karty tak budu rád)

zvládne přehrát titulky s jiným názvem než film

má slušný obraz i zvuk (ten náš měl audiofilské převodníky ale na stařičkou
aiwu XC700 teda nedosáhly)

a nemusí mít zrovna mechaniku která skoro nic nepřečte a je nespolehlivá

A cože jsme to měli za zázrak co to všecko uměl? Z Lidlu SIlverCrest KH6511
za 1500, s čipem Zoran Vaddis ZV886. Přes týden jsem nebyl schopen najít
přehrávače co by toto splňovaly, ne že by neexistovaly, ale ta cena...
Taky jsem objevil, že nějaký čip SunPlus nebo co by měl umět to co zoran 886
+ nějaké další věci co neumí. Je to hoax, nebo fakt? Našel jsem spoustu
protichůdných tvrzení, takže bych rád byl ujištěn. Potěšilo by mě, kdyby
uměl přehrát windows media video, čím vyšší tím lepší, OGM a pod. Ale pozor,
kromě ZV888 jsou všechny ostatní zorany horší a to včetně nové devítkové
řady.

Se zorany jsem našel že se tu prodává xoro, ale byl jsem varován že mají
hodně slabou mechaniku. O dalších přehrávačích vím jenom že už se nevyrábí,
nebo se u nás neprodávají.

Problém je že kolikrát ani samotný výrobce netuší co jeho přehrávač všechno
umí, natož pak prodejce.