[OT]Cteni na patek ==> DVB-T

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Listopad 16 12:07:08 CET 2007

Dobry den,

v mieste mojho terajsieho posobenia sa cez DVB-T vysiela 12 stanic na 3
kanaloch (21, 27, 50). Mam televizor OVP s digitalnym tunerom, kvalita
obrazu je velmi dobra, bez pozorovatelnych artefaktov, v jednom kanali
su 4 TV stanice bez radia. Oneskorenie oproti analogovemu vysielaniu su
asi 3 sekundy.
Akurat ma nasr..hneval Kabel..., pretoze na 21. kanali v kabli pichli
tiez nejaku stanicu, takze nemozem zlucit antenu s kablom.

Richard Kaliciak