[OT]Cteni na patek

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Listopad 16 10:16:39 CET 2007

pozeram cez satelit na analogovom televizore min. 3 roky a rozdiel ked
prepnem medzi tykitalom a klasickym analogovym programom je obrovsky.
Obzvlast teraz ked napriklad ceska televizia presla na novu grafiku,
vsetko je ostre, farebne, skoro dokonale :-) Kockovanie na beznych
programoch nevidiet ziadne (urcite tam je ale neuvedomujem si ho, proste
nevadi). Neviem ako je to v DVB-T, cez satelit to je v pohode.
Ked prepnem naspat na analog tak sa to neda kvalitativne porovnat.
Zrejme dost zalezi aj na kvalite televizora. Lacne LCDcka kockuju same o
sebe, vidiet to velmi dobre aj ked sa pozera analogovy program.
Je to ako ked mas velky monitor pripojeny analogom a cez DVI. Ked si na
to raz zvyknes analog uz nechces.
b.