JOB: nabidka : konstrukter HW

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 17:04:59 CET 2007

Dobrý den,

Promiňte ale to je vidět že jste tomu vůbec nerozuměl. Pokud se totiž
v dějepise trochu vyznáte, tak víte kdy se zhruba něco stalo a seknete
se třeba o 10 let. Když spletete prusko-rakouskou válku a místo 1866
napíšete 1966 není vám to divné ,že na nás Prušáci netáhli s tanky?
:-) To mě přijde že je právě určitý cit který by člověk měl mít,
nejenom se naučit  data ale rozumět celému historickému kontextu doby
a poučit se z něj. A tak by tomu mělo být i u elektroniky.

Zdeněk