Energetika

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Listopad 15 15:46:24 CET 2007

No nevím. Ta elektrická energie se mění na chemickou a co jsem tak za ta
léta blbnutí s baterkama odkoukal ve zkušebně u výrobce, tak úbytek vody v
článku se počítá z prošlého náboje při přebíjení a vychází to dost přesně -
tedy účinnost se blíží k 100%. Nevím co zázračného v tom udělá ta bakterie,
snad jen část el. energie nahradí tou chemickou. Nebo tady konečně máme
perpetum mobile? Předpokládám že k životu bude potřebovat správné složení
odpadních vod, bude to muset "kvasit" pěkně pomalu ... no nevím. Ale pokud
to někdo bude dotovat, třeba si k baráku postavím žumpu na výrobu vodíku
:-)) Ostatně metan se tak dá dělat i bez elektriky.
Anděl

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 15, 2007 9:24 AM
Subject: Re: Energetika

Ještě není pátek, ale ...

"Logan s kolegou Shaoanem Chengem vložili přirozeně se vyskytující bakterii
do elektrolytického článku s kyselinou octovou. Bakterie spotřebovává
kyselinu, uvolňuje elektrony a protony, přičemž vzniká napětí 0,3 voltů.
Když se přidá napětí z vnějšího zdroje, začne z roztoku vybublávat vodík."

Všechno jde, když se chce :)))
Více na http://www.ekolist.cz/zprava.shtml?x=2057121
AZE