JOB: nabidka : konstrukter HW

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Čtvrtek Listopad 15 14:57:31 CET 2007

Já jsem jen nedokázal pochopit, proč se třeba píší písemky z programování na papír a to s maximální přesností syntaxe. A to nemyslím jen nějaké ukazatele atp. jednoduchosti. Když jsem svou písemku ukázal programátorovi, který se tím živil, tak je prohlásil, že učitel je "trouba" a že se nás snaží schválně nachytat.

Nebo jsme měli v bakalářském i magisterském předmět, který byl naprosto stejný (látka, labiny), jen se jmenoval jinak. Dvakrát jsme měřili stejné úlohy atp.

Nebo se učit 200set stránková scripta nazpaměť. Třeba schémata zapojení i s hodnotami součástek, blokově to nestačilo.

Nebo jsem měl u písemky otázku, kde se v programu XY nachází ikona pro tuhle a tamtu funkci.... no pakárna.

K čemu je mi dobré vědět, jak putují nosiče nábojů v tranzistru, když pak nevím jak ten tranzistor použít třeba jako spínač...? Vím že by to bez teorie nešlo, ale zdá se mi, že na našich školách je té teorie až příliš hodně a praxe až zbytečně málo.

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com <mailto:libor.valicek@merten.com>

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com <outbind://194-00000000BA90BAC326863E4184F61A95934DC1150700349F814C8FC8E542A673B6B31294543F00000007BD85000008AECC5D12E8F84684C8F837EBA94731000004B4250D0000/www.merten.com>