Re: RE: JOB: nabidka : konstrukter HW

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Čtvrtek Listopad 15 14:52:57 CET 2007

Ja nevim jak dneska, ale ta Vase prumyslovka mi dala tolik, ze jsem se
na technicke predmety na CVUT ani nemusel moc ucit. Rozdil prumka CVUT
integralni kontra diferencialni tvar. Studoval jsem za pana Novotneho,
Tause a Hledika. Oni tenkrat chteli ucit a ucily. Pocitali jsme jak
mourovati od rana do vecera, a pokud mate zaklady, da se kazde zapojeni
analysovat a spocitat. Dneska beru spise jako vyhodu, ze jsme vice jak
polovinu casu lezeli v elektronkach.

Ony jsou pro pocitani "pruzracne". Dneska, kdy mi buzeruji kvuli kademu
centu ceny navic, nemam problem si spocitat dikretni zapojeni, akurat
dimensovane a podstatne levnejsi.

Ono si kupte operak co umi napajeni do 60V, je rail to rail, kdyz vam
to udela par transistoru.
Nejak v te dobe kolem 68 bylo vic nadseni a chuti neco delat(v mem pripade
ucit). Po prumce jsem nastoupil do servisu mericich pristroju a mohu
rict, ze velky handicap bez praxe (ale bastlily jsme skoro vsichni)
jsem nemel.

Muj syn studoval jinou elektroprumku v Praze a to co po ni umel byla
bida. Ale zato tam v laborkach umeli dobre trhat merici protoloky, ze
jsou spatne. Samozrejme bez vyvetleni co je blbe.

Zeptejte se na tu dobu sefa laborek u Vas.

Hugo KOTTAS