JOB: nabidka : konstrukter HW

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Listopad 15 14:18:26 CET 2007

Asi jsem revizionista a zpatecnik, ale mne neprijde az tak hrozne, ze mi
na vysoke cpali haldu teorie a mnohdy i z jinych oboru (az na Marxlen,
ale nastupoval jsem v roce 89).
Muj mozek sikula se nezblaznil, ale vse vhodne (a hodne) odfiltroval.
Kupodivu dnes, kdy resim ruzne problemy, se mi vybavuji utrzky, diky
kterym vim, ze by reseni mohlo existovat, nebo ze je tu alespon
inspirace. Diky tomu uz jsem si casto dokazal poradit i v situacich, kdy
ostatni tvrdili, ze reseni neni, ze nic a nikdo na google nic neresil.

Jinak na FEL v Praze jsem se spis setkal se vstricnosti u spousty "ucitelu".