JOB: nabidka : konstrukter HW

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Listopad 14 14:11:43 CET 2007

jj, presne taky pohovor som mal na studenta do cernu. S byvalym sefom
som stravil cely den, preliezli sme vsetky instalacie kde som mal
pracovat, cely den sme prekecali vo forme neformalnej debaty pri
hardveri (v tom case este bezal lep, takze sme pri tom precestovali
50km) a potom mi uz len zavolali ze sa mam vratit :-)
Druhy pohovor na zamestnanca do bol uz zlozitejsi. Tam sme dostali test
na ktory sme mali zhruba 3 hodiny. Boli tam otazky relevantne praci
ktorou sa zaobera nasa sekcia. Od vysokofrekvencnych analogovych
obvodov, impedancii, sumu cez signaly a sustavy, vypocet spatnovazobnej
slucky s oneskorenim, vypocet nejakych inych obvodov, dalej cast o
digitalnych obvodoch, povedat aky blok reprezentuje dany kus VHDL kodu,
napisat nejaky kod.
Nikto z uchadzacov z toho testu nedal viac ako 30%. Kazdy zvladol len tu
cast ktorej sa dovtedy venoval. A vsetci vyuzili cele tri hodiny.
Podla testu ale nevyberali. Vyberali podla toho ako sa clovek zvladne
naucit veci ktore potrebuje ked ich potrebuje. Je jedno ze mam analogove
vzdelanie, potrebujem FPGA tak sa ich musim naucit. Potrebujem teoriu
spatnovazobnych systemov tak sa ju musim naucit. Potrebujem preniest
nieco po optickom kabli tak si musim najst co je dnes moderne, naucit sa
to pouzivat a postavit to. Nakreslit operak ale zvladnu z pamati aj nasi
programatori bez pouzitia internetu :-)
b.