JOB: nabidka : konstrukter HW

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Středa Listopad 14 12:47:26 CET 2007

Nedalo mi nezareagovat:

Toto bola aj moja uloha pri prijmani do prveho zamestnania.
Samozrejme som to nenakreslil. Preco?
Robil som v prvom rade s CPU `51, a veci ako spinany zdroj, alebo operaky
nemam v malicku dodnes.
ALE: viem kde si to zapojenie najst a chapem ho, ale ho neviem zpamati.
Proste to nepouzivam.
Keby vtedy chceli nakreslit zapojenie 8051 + LATCH + RAM + ROM..........

aj tak ma zobrali......

Dnes by som si dal ulohu inak:
Nakresli mi nieco z analogoviny, digitalnej techniky popripade nejaku
normovanu zbernicu, a pod
Mas na to 10 min a internet.

Ulohy su samozrejme priamo zavisle od pozadovanych znalosti...

Totizto poznam vela ludi co su v obore jednotkami ale ked si maju najst
nieco na nete tak to robia radsej doma po nociach.
Kedze im to dlho trva, v praci s tym otravuju kolegov aby im nasli taku a
taku informaciu...

tak len tolko...

-mt-