Sháním dálkový ovladač Daewoo

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 12 21:42:15 CET 2007

> Dobrý den,
>
> Odešel mi dálkový ovladač u videa Daewoo ST-260K. Nějak nemohu nalézt za
> něj žádnou náhradu. Neválí se vám někomu v šuplíku funkční nebo vrak
> tohoto ovladače? Pravděpodobně odešel IO, který je zalitý pod černou
> skvrnou. Jinak je tam jenom kondenzátor, krystal a LEDka (a pár odporů).
> Ledka stále bliká, a přestane až když odpojím krystal.
> Obrázek je na:
> http://proxima.wz.cz/dae_t460k.jpg

Zdravím,
  to by mohl být svod v některé z kontaktních plošek - IO si myslí, že je
stále stisknuto nějaké tlačítko a opakovaně vysílá příslušný povel.
  Nenateklo do toho někdy něco ? Zkoušel jste pořádně umýt tu desku
s kontakty ? Předpokládám, že tam jsou na tišťáku vyleptány meandrovité
plošky, někdy pokryté jakousi černou hmotou, a tlačí na ně špunty z vodivé
gumy... Tak to zkuste umýt isopropylem...
  S pozdravem Pavel Troller