Energetika

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Listopad 12 17:05:34 CET 2007

Tak me napada,  kolik ma tahle konference uzivatelu?
Ze bysme vlade taky slibili ze zamestname tech 1500 lidi na dobu 10 ti
let a at vysypou par desitek miliard, postavime si hangary na nejake
krasne zemedelske pude i kdyz hal je v CR vice nez dost, ale jsou hnusne
a stare. Budeme je pronajimat a
k tomu  70 tisic mesicne to bude zivot , co ?
LK