Energetika

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Listopad 12 16:58:20 CET 2007

A videl jste jak to tady vypada ?
Vypraskat je vsechny ....
Mimochodem vlada na to uvolnila cca +- lokomotiva 13 miliard ,s
podminkou ze tu bude minilane 1500  pracovnich mist.
Vezmeme do ruky kalkulacku a pocitame:  13 000 000 000 / 1500   = 8.7
milionu na jednoho cloveka !!!!!
To jsou hajzli co ?
Vemzmem ze tu budou 10 let po dobu danovych prazdnin pak rozpocteno 120
mesici  vychazi 72 tisic mesicne a cloveka, toz kurna to bych mohl
zamestnavat i chrome , predpokladam ze kazdy z konference by rozjel
firmu nejenom na tech 10 let.....

Ale budme realisti, cena aut pujde dolu, protoze bambusaci tu zlikviduji
cenu, tak ze skodovka zacne propustet, navic ekonomika pujde dolu a lidi
budou kupovat ojete. Takze automobilka skonci stejne jako philips ,
ktery quotu na dotaci nesplni a obrazovky drti v lisech jak kdysi TESLA
za vlady KSC.
Akorat tehdy se drtily zmetky, dneska prebytky a neprodejne veci.

Bohuzel obycejny clovek na kalkulacce neumi, pokud ano, tak nema tolik
mist na cislice aby si to spocital, proto je mu to jedno jestli je tam
nul 20 nebo 30 , nuly se prece nepocitaji.

Miliarda sem a tam co je to proti vecnosti zvlaste kdyz neni moje ;-)

Opravte me jestli se mylim.

LK