Re: hledám práci

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Listopad 11 01:21:19 CET 2007

Jj, presne tak. Ja to vidim tak, ze trh je (v soucasne dobe) plny
zakazniku kteri marne shaneji to co by potrebovali. Staci mit jenom
trochu odvahy a zacit neco delat, cokoliv, jakoukoliv silenost ktera
vas bavi a kterou umite kdyz to budete delat dobre, zakaznik se proste
nemuze nenajit.

Ales Prochaska