hledám práci

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Listopad 10 23:47:18 CET 2007

Je zajimave, ze je plno firem, ktere by neco potrebovaly, maji na to
penize,ale nevi presne co by za to mohly dostat a u koho to koupit.

Nedavno (shanel jsem zde ten SW pro Microcon) jsem byl u firmy, ktera si
me nasla na netu, a ktera utratila 35kKc za driver, zdroj a krokovy
motor s prevodovkou s tim, ze to nebyl schopny nikdo ozivit a tri roky
to lezelo ve skrini. Pritom oni by takove pohony potrebovali dalsich
3-5ks s tim, ze se na to nabali dalsi hromada prace a sluzeb. Nechapu
to, ze po tom dodavatel (nebo nekdo) hned neskocil - pritom oni naprosto
tapou a bloudi kdo by jim s tim pomohl. Defacto je tam u nich jedno
pracovni misto na plny uvazek.

Takovych situaci je dnes vsude mraky. Myslim, ze se opravdu prace na
ulici vali - dodneska jsem pro svoje ksefty neudelal vubec nic nez, ze
mi bezi web a pisu do tri konferenci. I tak mi to staci na obcasny
privydelek na hracky aniz by mne to obtezovalo a nejak okradalo o cas.
Zatim me zivi neco jineho a tak zatim nemam potrebu se nejak vic inzerovat.

Radek Vicek