hledám práci

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Listopad 11 00:22:29 CET 2007

> IMHO nemam to hlavni - zakaznika ktery chce a potrebuje produkty moji
> cinnosti

Ak dovolite, rad by som pridal jednu duchaplnu myslienku, ktora ma napadla
tento tyzden. Na vysvetlenie, kazdy den bezi v radiu ista reklama, ktoru som
trochu upravil...

Otazka: Aku cenu ma 1kg zlata?
Odpoved: Ziadnu, nemame nikoho, komu by sme ho predali a kto by ho od nas
kupil, co i len za symbolicku cenu.
Dodatok: Okrem toho, nemozeme ho ani pouzit vo vyrobe...

Takychto humornych myslienok ma napadlo vcelku dost vela. To bude asi ten
vedlajsi produkt narkozy, z ktorej sa pomaly dostavam.

A.

Hľadáš zájazdy, letenky alebo informácie o krajinách celého sveta?
http://dromedar.zoznam.sk/