hledám práci

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Listopad 9 11:20:21 CET 2007

Máte-li na to žaludek a jisté další předpoklady které nemohu beztrestně
sdělit (musíte na to přijít sám ale pak to už nikomu říct nemůžete), dejte
se taky na politiku. Myslím to vážně.

----- Original Message -----
From: Ing. Karel Matějíček

v jiné firmě. Tuto firmu majitel prodal Rusům a dal se raději na politiku. S
Rusi nebyla rozumná
spolupráce a tak jsem s tím skončil. Tyto dvě aktivity mně zabíraly většinu
času a tak teď přemýšlím
o nové náplni. Nejraději bych se nechal někde zaměstnat, ale už jsem si
přece jenom zvyknul na
určitou volnost a hlavně je mně líto nevyužít prostory a vybavení, které
mám. Uvažoval jsem například
o zajišťování servisu pro nějakou firmu nebo podobné práce jako dřív. Bydlím
v K. Varech.
Nevíte o něčem?