OT: hledám práci

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Pátek Listopad 9 11:02:50 CET 2007

V posledních letech jsem hlavně pomáhal jinému podnikateli při vývoji elektroniky k tavicím pecím.

Přicmrndával jsem při obvodovém návrhu, navrhoval tišťáky, programoval PICy, osazoval desky,

řešil mechaniku, realizoval prototyp i model pece a pomáhal při oživování. Jednalo se o klasickou

montáž z důvodu rozumné opravitelnosti v podmínkách slévárny. Vše jsme dělali v prostorách mého

domu. Také jsem několikrát vyráběl malé série (desítky kusů) různých zařízení pro stejnou firmu.

Někdy kompletaci z dodaných dílů a oživení a nastavení, jindy i osazování desek. Osazoval jsem i

různé prototypy desek včetně mechanického řešení. Dále se montuji do počítačů. Staral jsem se o

malou počítačovou síť a vše, co se týkalo počítačů, zabezpečovacího zařízení a ostatní elektroniky

v jiné firmě. Tuto firmu majitel prodal Rusům a dal se raději na politiku. S Rusi nebyla rozumná

spolupráce a tak jsem s tím skončil. Tyto dvě aktivity mně zabíraly většinu času a tak teď přemýšlím

o nové náplni. Nejraději bych se nechal někde zaměstnat, ale už jsem si přece jenom zvyknul na

určitou volnost a hlavně je mně líto nevyužít prostory a vybavení, které mám. Uvažoval jsem například

o zajišťování servisu pro nějakou firmu nebo podobné práce jako dřív. Bydlím v K. Varech.

Nevíte o něčem?