Re: Energetická úspornost

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 9 11:18:23 CET 2007

Potvrzuji, že malý zdroje typu nabíječka na mobil to bez zátěže
nezměří, resp. ukazuje 0W, po připojení mobilu to něco ukazuje (cca
3-5W).

Taky jsem si změřil různý trvalý žrouty, jako modem od kabelovky (8W
na štítku i na měřidle), router a bezdrátovej telefon. Ještě jsem se
neodhodlal změřit satelit a video, kterýžto berou asi dost (jsou na
dotek teplý).

P.K.