Energetická úspornost

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 9 10:38:47 CET 2007

Noo tak jsem tedy pokracoval...

Vzal jsem maly spinany zdroj k PDAcku - s parametry 5V/2A a pichnul ho
do watmetru - ukazal 0W ale to mu snadno odpustim nicmene kdyz jsem
pripojil vybite PDA do kolibky preskuje mezi 4-5W co odpovida zhruba
proudu kolem 1A pri nabijeni PDA. To mi neprijde jako uplne zcestne
vzhledem k tomu, ze tam je 1Ah lionka.

Notebook s dockem a adapterem urcenym pro dock ukazuje 42-48W.

Myslim, ze ten maly zdroj pro PDA je dle meho docela nepriznive na
mereni - na dolni hranici rozsahu a jeste spinany zdroj urcite bez
korekce fi.

Radek Vicek