Vadny USB kabel

Dipl.-Ing. Michal Kováčik kovacik@toolsquare.com
Pátek Listopad 9 10:19:34 CET 2007

Pri kopirovani malych a velkych suborov je rychlost zavysla aj od velkosti
vyrovnavajucej pamate. Ked si otovorite TotalComander a pohrabete sa v
nastaveni zistite, ze defaultne je nastavena pri kopirovani konfiguracia s
32kB vyrovnavajcej pamate co je dobre na kopirovanie malych suborov, mozete
si prepnut 10240kB vyrovnavajucej pamate vhodne pre rychle kopirovanie
velkych suborov, neda sa nastavit jedno aj druhe sucasne. Salamander pocas
kopirovania si sam urcuje vyrovnavaciu pamat a vybera vzdy tu
najoptimalnejsiu. Vysledkom je o nieco rychlejsie kopirovanie.