Vadny USB kabel

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Listopad 8 09:52:14 CET 2007

Pred casem jsem presunoval data z HD na HD, bylo to cca kolem 100 000 malych
souboru a kopirovalo to nekolik hodin na P4 3 GHz. Ze zacatku to jelo rychle
a pak doslo ke zpomaleni. Tusim tam byly 2 GB RAM.
Takze to nemusi byt problem te fleshky.
Jindra Polivka

Ten SW jsem si nainstaloval, ale čumím to toho jako do hodin:
Tohle je ta infomace o rychlosti:
ConnectionStatus:
Current Config Value:              0x01  -> Device Bus Speed: High
Device Address:                    0x01
Open Pipes:                           2

Mimochodem, pokoušel jsem se na flash-ku (pod MSWXP) nakopírovat větší
množství souborů, ale jevilo se to, že to nikdy neskončí.
Tak jsem z toho udělal archiv jednoho souboru (bez komprese) a to se
chovalo mravně.
Může mi to někdo vysvětlit?

PZ