GPRS komunikaceT-Mobile.cz

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Listopad 8 18:12:20 CET 2007

Dobry den,

nemate nekdo zkusenosti s GPRS komunikaci u T-Mobile.CZ .

Mam nasledujici: TCP/IP komunikace nad JAVA Siemens TC65. Komunikuji se
serverem, kteremu posilam data, nebo kazdych 60s jeden "refresh" byte .
V siti Eurotelu to dokaze spolehlive bezet cele dny, v siti T-Mobile
take nebyl problem, dokud se dane zarizeni neprevezlo do Ostravy.
V Ostrave dokaze zarizeni vytvorit spojeni se serverem, ale po 60 sec.
uz nedojde "refresh" a spojeni uz se nikdy nenavaze. Menil jsem i GPRS
modul, ale HW je v poradku.

U spojeni mam nastaven TIME-OUT na 120s . Tady mozna tusim zradu,
protoze v kousku dokumentace od Siemens jsem nasel, ze Time-out nad 10s
muze delat nahodne vypadky spojeni.
Zarizeni nepodporuje KEEP-ALIVE.

Neresil jste nekdo podobny problem?

OJA