BUFFER TC310

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Listopad 7 14:56:54 CET 2007

> Hezký den,
>
>     získala jsem do vlastnictví tento přístroj TC310 na kterém je
> napsáno "Inteligentní paměť telefonních hovorů". Je to získané spíše z
> hecu. Podle obrázku jsem myslela že se přístrojek zapojí na linku a pak
> si pamatuje co bylo vytáčeno a jak dlouho se mluvilo. Jenže ouha, ono to
> je zařízení pro připojení k pobočkové ústředně.
>
>     Hledala jsem na webu nějaké informace a jediné co jsem našla je
> jeden jediný prodejce a tam se právě píše co to je a k čemu se to
> připojuje. Ale vůbec netuším jak to komunikuje a tak.

> [...]
Zdravím,
  neznám konkrétně tento přístroj, ale obecně tzv. tarifní buffery jsou
přístroje, které se připojí k seriovému portu PBX a ta do nich sype data
v určitém formátu (v jakém, to právě závisí na typu a nastavení PBX a tak
nelze dopředu žádný formát popsat).
  Nu a ke "druhému konci" bufferu se připojí počítač, který ta data pak
vyčítá a ukládá do svého tarifního systému.
  Některé formáty z ústředen jsou řádkově orientované a buffer pak obvykle
jejich strukturu nezkoumá. Šel by tedy použít třeba jako mezipaměť pro
odkládání řádkově orientovaných souborů libovolného obsahu. Ale stále mi
praktická použitelnost poněkud uniká.
  U mnou spravovaných PBX se nikde buffer nepoužívá, neboť tarifní data
sbíráme trvale běžícími PC s Linuxem, takže žádná z výhod bufferu (že
PC nemusí trvale běžet a že může dělat i něco jiného, než sbírat data)
se neuplatní - ten server beztak běží pořád a taky něco jiného dělá, aniž
to sběru dat vadí :-).
  S pozdravem Pavel Troller