BUFFER TC310

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Středa Listopad 7 14:54:30 CET 2007

to mi pripomina seriovy buffer co jsem mel u ustredny
asi to bude to same
asi se jedna o buffer seriove linky
v pripade nepritomnosti pocitace pro sber dat z ustredny se to vlozi na
linku mezi a sbira to data do pameti dokud se pocitac neprobere a
nevezme si je
ustredna jinak chrli data po skonceni kazdeho hovoru