OT: Sitovka pro linux - ANA-6911A/AUI

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Listopad 7 10:56:21 CET 2007

> Zdravim,
>
> sice jsem rozchodil tu onboard sitovku, ale mezitim jsem sehnal dva kusy
> sitovek ze starsiho serveru HP s oznacenim ANA-6911A/AUI (je na tom cip
> 21143 s oznacenim Intel), ktere jak jsem koukal nejsou rozhodne za
> hubicku (bezne na netu kolem 230USD). Ted resim zda tam ty karty dat.
>
> Co vubec na tech kartach je tak draheho - je fakt, ze proti bezne
> sitovce za 200Kc je plne vysky a je opravdu huste osazena vsim moznym a
> i docela dost vicenozickovych IO.
>
> Pouzivate nekdo tyhle sitovky? Ja jen nasel, ze obvod 21143 je od DEC a
> [...]
Zdravim,
  ano, ano, Tulip... To pouzivam v Linuxu na Alphach... Je to mozna stejna
karta, o jake hovorite... Alpha je sice uplne jina architektura CPU, ale PCI
ma vicemene standardni...
  Bohuzel musim rici, ze na te alphe ten driver neni vubec stabilni - pri
bootu nesmi byt detekovano medium, jinak crashne :-). Pokud se medium
zapoji teprve po inicializaci driveru, jede to...
  S pozdravem Pavel Troller