OT: Sitovka pro linux - ANA-6911A/AUI

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 7 10:51:47 CET 2007

Zdravim,

sice jsem rozchodil tu onboard sitovku, ale mezitim jsem sehnal dva kusy
sitovek ze starsiho serveru HP s oznacenim ANA-6911A/AUI (je na tom cip
21143 s oznacenim Intel), ktere jak jsem koukal nejsou rozhodne za
hubicku (bezne na netu kolem 230USD). Ted resim zda tam ty karty dat.

Co vubec na tech kartach je tak draheho - je fakt, ze proti bezne
sitovce za 200Kc je plne vysky a je opravdu huste osazena vsim moznym a
i docela dost vicenozickovych IO.

Pouzivate nekdo tyhle sitovky? Ja jen nasel, ze obvod 21143 je od DEC a
v linuxu je na to driver od Tulipu. Takze trosku ted tapu co to je vubec
zac.

--
Radek Vicek