OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Listopad 2 10:46:21 CET 2007

Sambu na ext3 provozuji uz par let a nezda se mi nijak line.
Ext3kou to nebude.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

Tak jen abych to uzavrel. Na vine celeho problemu je zrejme FS ext3,
ktery ubuntu pouziva pro systemovou partition a take to, ze sdilene
adresare byly na teto partisne. Nevim a nedokazu odhadnout co vic
zdrzovalo - zda zurnalovani u ext3 nebo zda si linux jeste nekde
vytrvale zapisuje na systemovy disk.

Dnes po tom co jsem dva dni honil cervy v siti na stanicich (chvilema to
tak docela vypadalo) a preinnstaloval vse co je doma na siti tak jsem
tam pridal druhy disk a s reiserFS a jede to jak blesk na hranici 10MBps
coz beru, ze je na 100Mbps velmi slusne.

Radek Vicek