OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pátek Listopad 2 09:42:51 CET 2007

Dobrý den,

mě se povedlo stejný problém řešit hardwarově - výměnou svitche a pak
jsem pro jistotu ve win nastavil natvrdo přenosové parametry na 100Mb
full duplex.
Používám taky ext3 a běží krásně. /dev/hda1 už minimálně 3 roky. Je
pravda, že jsem měl problémy s rychlostí přenosu oběma směry, tj. i při
čtení dat, takže bylo jasné, že žurnálování ani další fíčury ext3 za to
nemohly.

Pavel Krafčík