Modul pro prijem internetoveho radia, Bylo OT: seznam internetovych radii

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 1 18:04:24 CET 2007

Sakra na slimdevices squezebox jsem uplne zapomel, je to na ubicomu 3000
pro ktery mam zdrojaky a devboard..... zadny trapny linux, jen asmak a C.
LK