Modul pro prijem internetoveho radia, Bylo OT: seznam internetovych radii

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 1 15:48:22 CET 2007

Prave delam na modulu ktery ma slouzit presne tak jak rikate :)
Trosku jeho popis:
- AT91SAM9260
- Flash 64Mx8bit ( HY27US08121A )
- 2x  16Mbx16bit SDRAM ( MT48LC16M16A2P-75L)
- PHY ( LAN8700 ) + MagJack
- DAC ( CS4341 )
- klasiky JTAG konektor
- rozsirujici konektor s nekolika UARTy, SPI, I2C
- napajeni, apod.
- rozmery dps zatim cca 75x75mm, dvouvrstva deska.
- zapojeni vychazi z atmelackeho EK pro AT91SAM9260