RE: Tak budeme budovat satelitni myto, paní Mullerova!

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Květen 31 21:41:27 CEST 2007

Ten satelit je pouze pro predavani pozice do jednotky  ... tj bezne GPS

Dalsi prenos z jednotky muze byt GPRS nebo neco jineho, a to jestli je
jednotka zapnuta muze zjistit libovolne auto celniku s jednotkou na
"propisknuti" neco jak ted u mikrovlny  ... jednoduche RFID na par metru.

Projede-li celnik kolem auta, ktere se mu neohlasi, vytahne placacku a
skontroluje provoz.

A pomuze i sem tam mytna brana na kontrolu vsech vozidel  ... staci nasadit
na libovolny semafor nebo smerovou ceduli

Takze prenos dat na satelit zde vubec podle mne nehrozi.

Podle mne na to staci chraneny dataloger na zaznam pozice a gprs modul,
ktery jednou za cas (den, mesic, ..) odesle data na bernak a ten zasle
platebni prikaz

To je pouze moje teorie, myslim, ze firem schopnych satelitni mytne zavest
jsou desitky, pouze to chce domyslet kontrolu.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862