RE: Tak budeme budovat satelitni myto, paní Mullerova!

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Květen 31 18:42:51 CEST 2007

Nesleduji to od začátku, ale podle mě problém satelitního výběru mýtného
je v tom, že potřebuji vědět o kamionech, kteří zařízení nemají
nainstalováno, nebo ho mají odpojeno apod.

Tedy aspoň mně se zdá, že počet mýtných bran v Rakousku je zhruba
stejný, jako v Německu, takže v satelitním systému takový přínos není.
Ne že bych to nějak počítal, ale při různých cestách si toho člověk
všimne.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel