Konvertor pro FM rozhlas z DVB - T

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 29 18:26:41 CEST 2007

> Ja se porad nemohu ubranit optimismu po shlednuti toho DVB API.
> Pristup k demuxu je zajisten, vystup do FM modulatoru by byl mozny
> vicekanalovou zvukovkou. Osmikanalova zvukovka se bezne dostane v
> radu set korun. Je to _mozne_. Ze se nikomu nechce napsat tech
> 300-1000 radek kodu lepidla, to je ovsem pochopitelne. Ale predstava
> sedmi STB je taky dost strasna :).

Tak jsem to asi podcenil, ziram, co vsechno dokaze komunita nadsencu
naprogramovat v kratkem case... Divam se na "dvbtools" a zrim, ze tam
existuje
- dvbstream, ktery zere DVB multiplex z DVB-T/C/S karty, vybira z nej
_nekolik_ zvolenych stanic a posila po siti protokolem rtp;
- rtptsaudio, klient, ktery to zere z toho rtp a dle zvoleneho PID
vybira patricny program a prehrava na zvukovce.

V navodu pisou, ze audio streamy byvaji pomale a daji se i po
zatizenych sitich posilat vsechny najednou, klient si pak vybere
podle PID. To ale tazatele z teto konfery nezajima, neb on sit
nepotrebuje a da se to tudiz poslat na 127.0.0.1.

Mam dojem, ze pri spravnem nastaveni ALSA by mozna ani nemuselo byt
to programovat -- stacilo by silne PC a ona osmikanalova zvukovka
(napr. ksunt Creative BFLMPSVZ pro 7.1). To plati v pripade, ze se v
ALSA bude dat nastavit virtualni zvukovka, tzn. pustit jeden vystup
na kanalech 1 a 2, druhy vystup na 3 a 4 atd. Pokud ne, chtelo by to
a) vic zvukovek
b) upravit asi tak 1-10 radku v programu rtptsaudio.

Jestli ma tazatel zajem a vydrzel by do cervence ci srpna, muzeme to
probrat konkretneji.

Zdravi Marek P.