OT:Zena za volantem

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Květen 29 00:00:35 CEST 2007

Nádhera to tu sledovat!  :-(
Taky si ale přihřeju, než to admin utne. A že to zarazí brzy, byť je to
označené OT!
   Dokud nebylo v zákoně  o telefonování za jízdy, nikoho by ani
nenapadlo se tu vzájemně osočovat. Proste to byl standard, někdo to
zvládal, jiný ne. Když ale někdo volal, bylo to OK, protože no nebylo
zakázané. Co já vidím za volantem kuřáků a "svačinářů" je snad kouření
za jízdy méně nebezpečné než telefonování?  Na přikusující cheba nikdo
očkem nepohlédnete, než jej strčíte do pusy? To je ale v  pořádku že? To
se totiž (zatím) smí a  ptotože to není zakázané,  není to ani nebezpečné.
Jednoho dne telefonování  zakázali a najednou  jsou všichni telefonující
hazardéři  a pryč od nich  atd... Sám jezdím zásadně s handsfree  (
hlavně kvůli pokutám) a mohu prohlásit, že i vlastní obsah hovoru -
radím, naviguji - nebo sdělení nějaké závažné zprávy mě může jistým
způsobem "rozhodit" . Protože se znám, tak se prostě do takových hovorů
nepouštím. To ale neznamená, že někdo jiný je stejný jako já! Druhému to
třeba nečiní žádné problémy, naopak rozhovor ho může příjemně naladit.(
byť mu nadává šéf, nebo se dozvěděl o úmrtí tchýně)  Takže souhlasím s
tím, že řidič  s telefonem u ucha , konfigurující GPS a přitom
popíjející cocacolu a třeba ještě  při tom vykuřuje může být mnohem míň
nebezpečný pro okolí, než uvědomělý  řidič, který se jen a jen plně -
dle předpisů věnuje řízení, ovšem zapomíná  při tom používat hlavu. Vždy
je to o tom konkrétním člověku a jeho schopnostech a zkušenostech. Proto
bych si taky nedovolil nikoho soudit a už vůbec ne na základě nějakých
obecných zkušeností z terénu, nebo dle popisu z konve.  Z pár příspěvků
tu totiž zavání známé rčení "podle sebe soudím tebe"...  já to tak
cítím. Neznamená, že když na to nemám já, že zákonitě ani ten druhý !

Jinak jsem zvědav, kdy to tu opravdu někdo utne,  pře to, že venku leje,
tady začíná tu bejt dusno :-(