OT:Zena za volantem

Libor libor@netron.cz
Pondělí Květen 28 22:36:40 CEST 2007

Ja jsem z indicii z vaseho emailu pouze  vydedukoval vase chovani cestach, stejne tak jaxte to udelal vy, kdyz na zaklade toho , ze dokazu telefonovat za jizdy (jako nespocet dalsich ridicu) si troufnete me nazvat blbcem a pubertakem. Co si o tom myslet ?

Spise se zamyslete vy, jak bys se vam libilo,  kdybych vas nazval tim, co mi v zapalu rozcileni prinese slina na jazyk.

<konec>

LK