OT:Zena za volantem

Libor libor@netron.cz
Pondělí Květen 28 21:10:24 CEST 2007

Ale rec byla o vice cinnostech najednou, a nevhodny priklad mobilovani v
aute,  to se netyka jen jizde v aute  ;-)

A co se tyka pubertaka, mam najezdeno skoro 600 000 km i v zahranici,
mam rodinu a dite druhe na ceste , takze si nemohu dovolit riskovat.
Jak casto jezdite vy a kolik mate najezdeno?

Zkratka je videt, ze jste jeden z tech ridicu, kteri nadavaji vsem a na
vsechno, kteri blikaji a troubi ,staci kdyz vas nekdo vyssi rychlosti
nez je povolena predjede ;-) nemam pravdu?
Je videt ,ze se rozhonite jen, kdyz se pouze o tomto mluvi, co  pak
udelate na ceste si dokazu predstavit, krome blikani a troubeni, pak
jeste zmacknete plyn na podlahu , aby vas dotycny nemohl predjet ....

Hands free mam, ale jde o zvyk to drzet u ucha (zkuste naucit pravaka
psat levou) a popravde nevidim v tom zadny rozdil, vyjma jedne ruky
obsazene, ale takhle chlapi na 99,9 % jezdi , kdy jednou rukou drzi
volant a druhou obcas radi, narozdil od zen, ktere strikne drzi volat za
10 minut 2 ;-) , ve skutecnosti to vypada jak by byly na bidylku ;-) .
Vy sjte vsak urcite jste nikdy nejel s mobilem v ruce, nikdy neporusil
zadne pravidlo atd... zkratka pan dokonaly...asi jste v duchodu a mate
dost casu, nebo nemate kam spechat....

Ale i na tolika km, jsem snad potkal 2 x jiz zminovany ukaz, kdyz nekdo
s mobilem jede uprostred cesty.
Vestinou jsem zazil horsi prasany, se kterymi mobil nemel nic spolecneho.

Ja sice o vas mam taky sve mineni, ale pokud me nekdo nazve pubertakem a
blbcem, ,  tak bych ho vubec to verejne konference nepoustel, hranici to
se slusnym chovanim.
Verim ze je horko a emoce u nekterych jedincu hraji hodne velkou roli
jiz po par radcich  ;-)
Asi byste se hodne divil, pokud byste me znal.
Nekdy me fascinuje jak nekdo dokaze udelat zaver z jednoho emailu,
vsechna cest. Nejste nahodou psycholog ci psychiatr ?

LK