OT:Zena za volantem

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Květen 28 20:25:14 CEST 2007

Docela by mne zajimalo kolik je Vam roku.
Prijde mi to jako dopis pubertaka, ktery jeste nema narok na ridicak.
Nebo proste chcete zadelat na flame a pak je mi lito, ze jsem vubec odepsal.
Myho nevlastniho brasku v peti letech prave zabil takovy blbec. Ano, tehdy
nebyly mobily. Stacilo, ze si dal pivko. Tatra 603 nejakyho papalase.
Jindra Polivka

Tak to jste me urazil.....
dokazu telefonovat, predjizdet a konfigurovat GPS za plneho provozu ;-)

Na CT2 jsem videl besip ukazku jak dali zenske mobil a mela jezdit  ,
couvat atd..., a porad bourala a bourala
Ja jsem projel pred tydnem  s mobilem cely Frydek Mistek  v dopravni
spicce po dobu 40 minut telefonovani a jeste jsem zaparkoval tak presne
ze jsem skoro nemohl otevrit dvere ani na jednu stranu, nekdy zvladnu i
sms ;-) . Takze je to o zkusenostech a umenit se koncentrovat.
To ze zeny zvladnou vice cinnosti najednou jsem nekde slysel, ale
pochybuji o tom, zeny jsou vetsinou rady ,ze zvladnout tech par ukonu v
aute, natoz jeste ovladat mobil.
Jednou me dokonce zastavila policistka zrovna jaxem se vyritil ze
zatacky a u jednoho ucha jsem mel mobil aktivni a druhy jsem zvedal
abych dotycnemu sdelil ze uz telefonuji ;-)

Jde pouze o typy lidi, ne typy muz a zena....budto jste technicky typ a
nebo nejste.

LK