Re: OT:Zena za volantem

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Květen 26 07:48:50 CEST 2007

To se asi lisi podle toho jaky instruktor sedi na vedlejsim sedadle.
Ja si vzpominam - uz je to davno - kdyz jsem se ucil ridit vetrone
tak jeden instruktor tvrdil ze pri vypinani na navijaku se musi razantne
potlacit aby se uvolnilo lano, jiny ze se potlacovat nesmi aby se to
volne lano nezapletlo do ocasu. Tak bylo potreba se kouknout kdo si
to za mne sedl a vzpomenout si jaka je jeho libustka.

Nedavno jsem slysel ze ted je mozno ziskat ridicak na auto jen
s automatickou prevodovkou pokud "ridic" neumi radit rychlosti.