OT:Zena za volantem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Květen 25 23:31:13 CEST 2007

Me zase rekli ze kdyz pojedu o 20% min jak max rychlost, je to zdrzovani
provozu a vyhazov od zkousky. U zkousky mi proslo kdyz jsem pri predjizdeni
na volnem a prehlednem useku zrychlil na 70 v obci, ze dulezite bylo ze jsem
po skonceni manevru ihned ubral na 50. Zkousku jsem delal v 2005.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
Kurzy na vodicsky preukaz v autoskolach su mimoriadne neadekvatne,
formalne, a nic nenaucia. Ked vidim, ako sa po frekventovanej hlavnej
ulici plizi autoskola styridsiatkou, otvara sa mi nozik vo vrecku...
Pamatam sa ako manzelka ked robila autoskolu vravela, ze instruktor jej
tvrdil, ze rychlejsie ako styridsiatkou adept v autoskole nesmie ist (co
je samozrejme totalny nezmysel). Ako sa preboha ma naucit ten adept
normalne jazdit?