OT:Zena za volantem

Libor libor@netron.cz
Pátek Květen 25 13:19:06 CEST 2007

Ja to rikam porad, ze dle nove vyhlasky mohou zeny pridavat plyn akorat
u sporaku ;-)

Kdyz jsem videl moji matku pri startu ve favoritu , poprve v zivote jsem
videl toliko zminovane priskoky, chudak klikovka, uz jsem si myslel ze
se bude tocit na druhou stranu ;-)

Me zene obcas pujcim rav4 , ale kdyz jezdila dva mesice kazdy den do 15
km vzdaleneho mesta v zime a vracela se sice ziva, bez odrenin v laku,
ale totalne rozklepana protoze na dalnici bylo 10 cm snehu (silnicari se
zase divili , ze pada v zime snih), vanice, a vsechny auta neriskovaly a
tlacily ji pred sebou, taxem ji doporucil jizdu vlakem.

Ale rovnez poznam zenu za volantem, parkrat jsem je potkal i s auty
obracene na strechu v zatackach. Vetsina pouziva spigl na liceni a
upravovani, takze se pak neni cemu divit.

LK