OT:Zena za volantem

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pátek Květen 25 13:07:58 CEST 2007

Ale nenapsals,ze ty jedes na kole;)

Ja ucil manzelku ridit 4x.

1.v dedove 120L a to bylo na poli ,kde byla rovna cesta a nejblizsi sloup
byl 50m od cesty.Kde myslite,ze jsme to zapichli?

2.pickup felicie 1,9d a upozornuju,ze byla i nalozena.i na dvojku ta felda
hrabala jak splaseny oř

3.Renault trafic maxi .. Nejuspesnejsi pokus.Pry to bylo fajn,vsude
videla,ale nedokazu si predstavit jak s tim jezdi do práce po Brne.

4.Hyundai sonata 2.0 139koni v automatu a taky parada(navíc oproti skodovce
tu fungovala rucni brzda),bohuzel jsme nenasli autoskolu kde by ju ucili jen
s automatem:(

Není to nic proti babam,ale jak se říká "babe patri do ruk č.... a varecka"
;)

Nektera při problemu vystoupi z auta a ta moje pusti volant a zakryje si
oci.Pak se pta "a jak se tohle mohlo stat" ;)

Nehazejme spinu jen na baby,ja za mlada taky jezdil jako prase Praha>Brno
1:10 a noha z plynu nesla,starsi dedulove v klobouku by měli byt povoleni
vytlacet ze silnice,,ale baby jsou kapku vic zmatkarky.

Quasimodo
ICQ:104722051